Blogs & Inspiratie

Waarom aardig zijn belangrijk is op je werk!
Waarom aardig zijn belangrijk is op je werk!

“Wauw wat was dat leuk hè? Ik weet precies wat ik morgen anders ga doen!” Het is natuurlijk fantastisch als mensen dit zeggen na het verhaal van een inspirerende spreker. Vaak zeggen ze dit 5 minuten na afloop, maar hoe zit dit met een week later? Is er dan ook nog de motivatie om dingen anders te doen?

leer meer
Moeilijke gesprekken voeren op het werk hoe doe je dat
Moeilijke gesprekken voeren op het werk, hoe doe je dat?

“Wauw wat was dat leuk hè? Ik weet precies wat ik morgen anders ga doen!” Het is natuurlijk fantastisch als mensen dit zeggen na het verhaal van een inspirerende spreker. Vaak zeggen ze dit 5 minuten na afloop, maar hoe zit dit met een week later? Is er dan ook nog de motivatie om dingen anders te doen?

leer meer
7 stappen naar werkgeluk
7 stappen naar werkgeluk

“Wauw wat was dat leuk hè? Ik weet precies wat ik morgen anders ga doen!” Het is natuurlijk fantastisch als mensen dit zeggen na het verhaal van een inspirerende spreker. Vaak zeggen ze dit 5 minuten na afloop, maar hoe zit dit met een week later? Is er dan ook nog de motivatie om dingen anders te doen?

leer meer
spreker teamontwikkeling
5 werkvormen voor teamontwikkeling

Het succes van een klaagkwartier. Wat doe je als er in het team veel frustratie is? Als er een klaagcultuur is en het team er zelf niet meer uitkomt? Start een klaagkwartier. Lees hier hoe dit werkt.

leer meer
sayma-kuipers-spreker-teamontwikkeling
Hoe werk je met plezier samen?

Als kind doen we wat we leuk vinden, als kind kijken we met open en onbevangen blik naar anderen en als kind vinden we het interessant als iemand iets anders leuk vindt en goed kan. Hier kunnen wij van leren. In de podcast de 'de gelukkige thuiswerker' ga ik met Jasmijn in gesprek over werkplezier, succesvol samenwerken en leiderschap.

leer meer
2
De 7 skills naar goed leiderschap

Leidinggeven aan een team of afdeling is een uitdaging en het is zeker niet altijd gemakkelijk. Je hebt te maken met verschillende belangen en soms met conflicten, het voeren van lastige gesprekken en ongemak. Dit maakt het extra belangrijk om te werken aan leiderschap. Aan je leiderschapskwaliteiten.

leer meer